Informatii despre Livrare, Plata si Garantie

1. Livrare produse

Produsele comandate prin intermediul magazinului online pot fi expediate prin:

– intermediul curierului rapid FAN Curier (la cerere se pot expedia si colete prin intermediul altor curieri prezenti pe teritoriul Romaniei);

– livrare prin intermediul curierilor proprii (valabil in mare parte pentru expeditiile pe teritoriul orasului Iasi);

Termenul ferm de livrare va fi comunicat de catre consultantul de vanzari doar dupa preluarea comenzii. Este important sa nu uiti faptul ca simpla adaugare a produselor in cos nu reprezinta comanda ferma. Termenul de livrare se calculeaza din momentul confirmarii ferme a comenzii de catre operatorul de vanzari (prin telefon sau e-mail). Pentru comenzile achitate prin transfer bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul recepționării in contul SC MAXLAB SRL a plății integrale.

2. Costul de transport

Costurile de transport percepute de firma noastra sunt urmatoarele:

– pentru comenzile care depasesc 1000 RON fara TVA (200 Euro fara TVA), transportul este suportat de SC MAXLAB SRL. Pentru comenzile cu valoare mai mica, plata se faca in functie de greutatea coletului si de destinatia acestuia.

– de la aceasta regula de transport fac exceptie produsele foarte voluminoase si grele. Pentru aceste produse clientul plateste transportul integral. Costul exact de transport va fi comunicat de consultantul de vanzari care va prelua comanda dumneavoastra.

Costul transportului este fix si valoreaza 20 Lei (TVA inclus). Acest cost este valabil pentru punctele de livrare din reteaua Fan Curier. Localitatile care se afla in afara ariei de acoperire Fan Curier, unde se vor percepe km suplimentari, la taxa fixa de transport mai este adaugat un cost suplimentar aferent numarului de km suplimentari. Acest cost va fi comunicat de consultantul de vanzare in momentul confirmarii telefonice a comenzii.

3. Informații despre stoc

Termenul de livrare depinde in mod esential de disponibilitatea fizica a produsului. Statusul poate fi afișat în variantele prezentate mai jos și trebuie interpretate astfel:

– in stoc – produsul se află în stoc într-o cantitate pe care o estimăm ca suficientă pentru ritmul actual de vânzare. Pentru aceste produse termenele de livrare afisate pe site sunt in timp real si nu trebuie confirmate cu consultantul de vanzari. Termenul de livrare pentru produsele din stoc este de 24/48 ore, daca se opteaza pentru livrarea prin curier.

– in stoc furnizor – termenul de livrare in acest caz variaza in functie de cantitatea comandata si furnizor. Intervalul de livrare variaza intre 7 zile calendaristice si un maxim de 45 de zile calendaristice. Exista posibilitate ca unele produse ca aiba un termen de livrare mai mare. Acest lucru va fi comunicat de agentul de vanzari care se ocupa de comanda dumneavoastra.

Programul de livrări FAN Curier
– de Luni pana Vineri in intervalul 10:00 – 18:00, Sambătă in intervalul 09 – 14:00. In cazul livrarilor de sambata se percepe o taxa suplimentara de 7 lei (TVA inclus)

4. Manipulare si transport

Toate produsele sunt pregatite corespunzător in vederea mentinerii integritatii acestora pe durata transportului. La pregatirea pentru transportul prin curier a produselor voluminoase sau cu greutate mare se percepe o taxa de manipulare, in functie de tipul produsului.

Produsele vor fi expediate impreună cu următoarele documente:

– factura fiscală;

– certicatele de garanție aferente;

– manualele de utilizare furnizate după caz, de către producător sau de către importator.

Absența oricăruia dintre aceste documente trebuie notificata în termen de 48 de ore de la recepționarea produselor prin mail la office@elevatix.ro

În cazurile în care nu vei fi găsit la adresa de livrare menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va va contacta pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă livrarea nu va fi încheiată nici la a doua tentativă, coletul ne va fi returnat și ne rezervam dreptul de a anula comanda. Vei putea relansa comanda de pe site.

Dacă informațiile legate de facturare și livrare pe care ni le-ai furnizat se vor dovedi eronate sau incomplete, nu putem garanta respectarea termenelor de livrare. Vom incerca sa te contactam, in limita timpului disponibil, pentru a stabili un nou termen de onorare a comenzii. In cazul in care nu primim nici un semn din partea ta in 24 de ore, ne rezervam dreptul de a anula comanda.

În cazul în care numărul coletelor diferă de cel specificat în documentele de transport sau coletele prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, îți recomandăm să refuzi recepţia lor prin redactarea unui proces verbal constatator in prezenta curierului şi să ne semnalezi acest incident in termen de o ora printr-un email la office@elevatix.ro sau la telefon. Orice reclamatie ulterioară cu privire la aceste aspecte va fi considerata nula si nu va putea fi luata în considerare.

5. Conditii speciale de livrare

Pe durata livrării pot interveni factori externi care pot produce întârzieri independent de voinţa noastră sau a curierului: condiţii meteorologice nefavorabile, accidente, alte blocaje rutiere. În momentul în care vom avea cunoştinţă despre apariţia acestor cazuri, vă vom informa cât de curând posibil despre situaţia expeditiei.

6. Modalitati de plata acceptate

Ca si modalitati de plata, ELEVATIX.ro accepta urmatoarele:

  • Ordin de plata sau virament bancar – daca optezi pentru aceasta metoda de plata, dupa confirmarea comenzii iti vom trimite factura finala sau proforma, pentru plata produselor. Livrarea comenzii se va face imediat dupa ce primim o dovada a platii, in format PDF, pe adresa office@elevatix.ro.
  • Plata cu cardul prin MobilPay
  • Plata in rate cu card de cumparaturi prin MobilPay. In tabelul de mai jos gasiti numarul de rate acceptate de fiecare banca:

Nr. de rate

Credit Europe Bank

Banca Transilvania

Garanti Bank

Alpha Bank

BRD Finance

    1

DA

DA

DA

DA

DA

    2

DA

DA

DA

DA

    3

DA

DA

DA

DA

DA

    4

DA

DA

DA

DA

DA

    5

DA

DA

DA

DA

DA

    6

DA

DA

DA

DA

DA

Nota: Pentru a selecta numarul de rate, in pagina de plasare comanda selectati metoda de plata “Plata cu cardul NETOPIA PAYMENTS”. Ulterior veti fi redirectionat catre pagina de plata securizata. Pentru afisarea numarului de rate disponibile, introduceti numarul cardului de cumparaturi apoi selectati numarul de rate dorite. Daca intampinati probleme, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0741 659 344 sau email office@elevatix.ro. 

7. Service si garantii

Produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiaza de garantie de conformitate si comerciala in urmatoarele conditii:

SC MAXLAB SRL in calitate de importator in Romania al produselor comercializate, declara ca produsele vandute corespund tuturor conditiilor calitative potrivit declaratiei de conformitate. Producatorul garanteaza buna functionare si durabilitatea produsului pe intreaga perioada de garantie, calculata de la data achizitionarii produsului de catre consumator, conditionat de montarea acestuia intr-un cadru specializat. SC MAXLAB SRL in calitate de importator va acorda aceeasi durata de garantie primita de la producator. In eventualitatea defectarii unui produs, pentru solutionarea cat mai rapida a problemelor legate de garantie, va rugam sa anexati factura fiscala. Pentru consumabile, respectiv elemente de uzura, nu se acorda garantie. In caz ca produsul nu mai poate fi reparat, vanzatorul va inlocui produsul defect cu unul corespunzator in maximum 15 zile calendaristice de la constatare, prelungindu-i termenul de garantie cu perioada neutilizarii acestuia. Aplicarea garantiei se va face in conformitate cu Legea 449/2003. Produsele care prezinta in perioada de garantie defecte de fabricatie, care nu mai pot fi reparate, vor fi inlocuite cu altele noi.

Vanzatorul, respectiv producatorii, pot fi exonerati de raspundere si garantia poate fi anulata in urmatoarele cazuri:

– daca defectarea s-a produs din cauza nerespectarii de catre consumator a instructiunilor de instalare, punere in functiune, utilizare, intretinere, manipulare, transport.

– echipamentul s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate.  

– echipamentul s-a uzat sau deteriorat in urma suprasolicitarii, intretinerii incorecte, nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare, conform tehnologiei de montaj sau a celei impuse de producator.  

– demontarea in parti componente sau subansamble a produselor ori deteriorarea sigiliilor aplicate de producator sau de atelierul specializat, deteriorarea ori distrugerea produsului din culpa consumatorului datorita contactului cu produse chimice agresive sau apropierii de surse de caldura.

– echipamentul prezinta urme de lovituri, indoituri, zgarieturi, deformari, rupturi.  

– seria/marcajul/codul constructiv sau de identificare al produsului a fost sters sau acesta prezinta marcari ori stantari artizanale; in urma sesizarilor de defectiune in garantie, iar la constatare se dovedeste ca defectiunea este cauzata de alte componente/piese conexe. In principiu se stabileste ca marfa comandata si livrata corespunzator nu poate fi returnata.

In cazuri exceptionale, exista posibilitatea returnarii marfii respectand conditiile de mai jos si in urma acceptului nostru in scris. Pentru fiecare retur de marfa, vom calcula costuri de manipulare si retur la furnizor iar produsele trebuie sa fie in stare corespunzatoare pentru revalorificare. In cazul in care returnarea de marfa este din vina noastra, taxele de manipulare si retur la furnizor vor fi suportate de SC MAXLAB SRL (poate fi vorba de livrari eronate). Problemele de livrare care implica societatile de curierat sau alte firme de transport, vor fi solutionate direct cu acestea. Reclamatiile referitoare la neconcordanta dintre marfa si factura sau clauzele garantiei se admit numai daca acestea sunt sesizate in scris, in maximum 1 zi de la livrare. Reclamatiile altele decat cele referitoare la calitatea marfii se vor depune in scris in termen de maximum 2 zile de la livrare. Orice litigiu care apare intre parti cu privire la garantie se solutioneaza pe cale amiabila, mediere, arbitraj sau conciliere. In cazul in care nu se ajunge la un consens intre parti, litigiul se va inainta spre solutionare Judecatoriei competente.

Procedura de trimitere a produselor in service

Daca intampinati probleme cu unul din produsele cumparate de la noi si acesta se afla inca in perioada de garantie, va rugam sa transmiteti o solicitare la adresa office@elevatix.ro. Produsele aduse sau expediate in atentia Departamentul de Service trebuiesc sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie, a certificatului de garantie original al producatorului.

Produsele care necesita acordarea garantiei pot fi expediate la adresa: Str. Lalelelor 39, Sat Valea Lupului, Iasi, cu mentiunea “Pentru Departamentul Service” In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Programul de lucru al departamentului service: 09.00 – 17.00, luni-vineri.

Costul de transport tur-retur pentru produsele aflate in garantie cade in responsansabilitatea firmei nostre. Perioada de solutionarea a unei reclamatii service este de 15 zile calendaristice.

Reparatii post garantie sau servicii post-vanzare

Produse care nu mai intra in incidenta garantiei sau se defecteaza din vina cumparatorului pot fi reparate contra-cost. Pentru aflarea termenului de solutionare cat si o cotatie cat mai precisa va rugam sa luati legatura cu departamentul vanzari la adresa de e-mail office@elevatix.ro.